دوره جامع آموزش اکسل

دوره جامع آموزش اکسل


0 تومان

0 تومان

در این دوره میاموزیم

بعد از مدتها فراغی به دست آمد تا بتوانم تصمیمی که مدتها در ذهن داشتم را عملی کنم: ارائه تجربیات در موضوع اکسل که حاصل بیش از ۱۴ سال تدریس در شرکت ها و سازمانهای مختلف می باشد.

فصل 1/ 1 درس/17 دقیقه

مفاهیم پایه، Workbook، Worksheet، انواع آدرس دهی، عملگرها

مفاهیم پایه، Workbook، Worksheet، انواع آدرس دهی، عملگرها

فصل 2/ 9 درس/152 دقیقه

20% فرمول های اکسل هستند که آشنایی با آنها می تواند 80% نیازهای اکسلی را برآورده کند. در این فصل به معرفی آنها می‌پردازیم

آشنایی با دسته بندی توابع اکسل، ساختار آرگومان های توابع، توابع پایه اکسل

در این قسمت ادامه موضوع محاسبات مطرح شده و با مشاهده آن با دسته بندی توابع اکسل آشنا می شوید، ساختار آرگومان های توابع و دسته بندی آنها از منظر تعداد آرگومان را مشاهده خواهید کرد و با توابع پایه اکسل آشنا خواهید شد.

شمارش در اکسل، توابع شمارشگر پایه اکسل ، بررسی تابع Countif

در این قسمت و در ادامه موضوع محاسبات، بحث شمارش در اکسل مطرح شده است. در شروع نگاهی گذرا به توابع شمارشگر پایه اکسل شامل Count, CountA, CountBlank کردیم و بعد از آن به طور کامل و از زوایای متعدد، تابع CountIf مطرح شده است. همچنین تعریف شرط های پیچیده با استفاده از کارکتر های * و ؟ آموزش داده شده است.

ادامه محاسبات شرطی، تابع CountIfs ، تکنیک های محاسبات چند شرطی

در این قسمت و در ادامه موضوع محاسبات شرطی، بعد از مرور تابع CountIf شمارش چند شرطی با استفاده از تابع CountIfs مطرح شده است. برای اینکه مثال های دوره کاربردی باشند، تمامی مثال ها بر روی یک لیست اطلاعات پرسنل ارائه شده و تکنیک های محاسبات چند شرطی به طور کامل مورد بحث قرار گرفته است.

جمع شرطی بر روی لیست های اطلاعاتی با استفاده از توابع Sumif و Sumifs

در این قسمت موضوع جمع شرطی بر روی لیست های اطلاعاتی با استفاده از توابع Sumif و Sumifs به طور کامل و با مثال های کاربردی مطرح شده است.

توابع متنی در اکسل

این قسمت به طور کامل به توابع متنی اکسل اختصاص داده شده و با مشاهده آن شما با عملیات ویرایش متن شامل جداسازی، جستجو، جایگزینی و … به طور کامل آشنا خواهید شد.

گروه توابع Logical در اکسل

در این قسمت و در ادامه موضوع محاسبات در اکسل، به گروه توابع Logical اکسل پرداخته شده است. ابتدا توابع True, False, And, Or, Not و در ادامه تابع If مورد بررسی قرار گرفته است و همینطور به بحث If های تو در تو پرداخته شده است.

انواع آدرس (نسبی، مطلق و مختلط) پرداخته شده و تاثیر آنها در محاسبات اکسل

در این قسمت و در ادامه موضوع محاسبات در اکسل، به بحث انواع آدرس (نسبی، مطلق و مختلط) پرداخته شده و تاثیر آنها در محاسبات اکسل با مثال های مختلف مورد بحث قرار گرفته شده است.

معرفی کامل تابع Vlookup در اکسل

تابع Vlookup احتمالا مهمترین و پر استفاده ترین تابع اکسل است که در این قسمت به طور کامل به آن پرداخته شده است و نکات کاربردی آن مورد بحث قرار گرفته است. همچنین جهت مدیریت خطای این تابع، تابع Iferror معرفی شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

گروه توابع Lookup & Reference اکسل، دوتابع مهم Match و Index

در این قسمت و در ادامه گروه توابع Lookup & Reference اکسل، دوتابع مهم Match و Index مورد بحث قرار گرفته اند. با استفاده از ترکیب این دو تابع قادر خواهید بود که قدرتنمد تر از Vlookup عمل جستجو در لیست های اکسل را انجام دهید.

فصل 3/ 4 درس/81 دقیقه

آشنایی با Conditional Formatting و برخی ابزارهای منوی Data

ابزار فرمت شرطی یا Conditional Formatting

در این قسمت و در شروع آشنایی با ابزارهای اکسل، ابزار فرمت شرطی یا Conditional Formatting مورد بررسی قرار گرفته است. این ابزار برای ساخت گزارش های متنوع و داشبورد های مدیریتی مورد استفاده زیادی دارد.

ابزار Data Validation

در این قسمت و در ادامه آشنایی با ابزارهای اکسل، ابزار Data Validation به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است. با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود که بر روی خانه های اکسل پیش شرط های دلخواه تعریف کنید و از ورود اطلاعات نادرست جلوگیری کنید. یک ویژگی بسیار مهم و پر استفاده که به شما این امکان را می دهد تا کاربر را مجبور کنید که به طور مثال در ستون مدرک تحصیلی، اطلاعات غیر مرتبط وارد نکند.

سه مورد از ابزارهای پر استفاده اکسل به نام های Sort, Auto Filter, Advanced Filter

در این قسمت و در ادامه آشنایی با ابزارهای اکسل با سه مورد از ابزارهای پر استفاده اکسل به نام های Sort, Auto Filter, Advanced Filter آشنا می شوید و تکنیک های حرفه ای در مورد نحوه استفاده از آنها فرا خواهید گرفت.

ابزار های Text to columns, Flash Fill, Remove Duplicates

در این قسمت و در ادامه آشنایی با ابزارهای اکسل با ابزار های زیر و نحوه استفاده از آنها آشنا خواهید شد : Text to columns, Flash Fill, Remove Duplicates

فصل 4/ 6 درس/119 دقیقه

رمز گذاری، رسم نمودار تنظیمات چاپ و جداول محوری

انواع حفاظت و رمزگذاری در اکسل

در این قسمت موضوع انواع حفاظت و رمزگذاری در اکسل شامل رمز گذاری بر روی فایل، حفاظت از ساختار Workbook، حفاظت از Worksheet، مخفی کردن فرمول ها، غیر قابل انتخاب کردن محدوده ها و موارد دیگر مطرح شده است.

تنظیمات چاپ در اکسل

در این قسمت موضوع تنظیمات چاپ در اکسل به طور کامل مورد بحث قرار گرفته است. موضوعاتی مانند تنظیم محدوده چاپ، هدر و فوتر های خاص، شماره صفحه، سطر و ستون های تکرار شونده، نماهای مخصوص چاپ، تنظیمات Scale و …

گروهبندی دستی و خودکار (Grouping and Outlining)، تابع Subtotal، ابزار Subtotal

در این قسمت مجموعه ای از ابزارهای اکسل مطرح شده که قابلیت زیادی در زمینه پیمایش و گزارش سازی به کاربر ارائه می دهند. ابزارهایی از قبیل گروهبندی دستی و خودکار (Grouping and Outlining)، تابع Subtotal، ابزار Subtotal و …

موضوع رسم نمودار در اکسل

در این قسمت موضوع رسم نمودار در excel ارائه شده و با توجه به تنوع و تعدد نکات رسم نمودار، در این بخش تکنیک های رسم نمودار، بخش های مختلف نمودار، درج و حذف المان های نمودار و استفاده از فرمت های از پیش طراحی شده آموزش داده شده است و موضوع انواع نمودار در قسمت بعدی ارائه خواهد شد.

ادامه موضوع رسم نمودار در اکسل

در ادامه موضوع رسم نمودار در اکسل، موضوع انواع نمودار در اکسل و کاربرد هر کدام مطرح شده است. انواع نمودارهای Combo, Bar, Line, Column, Pie, Scatter, Doughnutو جزئیات ویرایش هر یک را می توانید در این ویدئو مشاهده کنید.

ابزار PivotTable در اکسل

در این قسمت ابزار PivotTable ارائه شده که بدون شک مهمترین ابزار اکسل در جهت ساخت گزارش های کارآمد و موثر می باشد. بخش های مختلف جعبه ابزار PivotTable و تنظیمات آن را می توانید در این ویدئو مشاهده کنید.

77 نظر

user


ثبت نظر 1394-11-22
دارم دان میکنم مطمئن هستم که همانند سایر آموزشهای خوب شما حرفی واسه گفتن نخواهند داشت تشکر از شما استاد
ثبت نظر 1394-11-22
قسمت 5 تا 67 درصد دان میشه و بعد خطا میده
ثبت نظر
وحید فرزام 1394-11-23
سلام فایل ها یک بار دیگر و با فرمت فشرده (به قسمت های 10 مگا بایتی تقسیم شده که دانلود آن راحت تر باشد) آپلود شده است. لطفا بعد از دانلود همه قسمت ها، قسمت اول را extract کنید. به زودی لینک دانلود از پرشین گیگ ارائه خواهدشد.
ثبت نظر 1395-03-26 Arman Heshmati
سلام با سپاس فراوان از زحمت شما استاد بزرگوار فایل های تمرینی که فرمودید رو چطور و در چه قسمتی از سایت میشه دانلود کرد? اگر امکانش هست به صورت جداگانه و در ذیل همین قسمت به صورت یک مجموعه یکپارچه قرار بدید تا قابل دانلود باشه ممنون از لطف شما موفق باشید
ثبت نظر
وحید فرزام 1395-04-07
سلام لینک دانلود فایل های اکسل درج شد
ثبت نظر 1395-03-27 Arman Heshmati
سلام مجدد دوره جامع ماکرو نویسی رو خریدم و نگاه کردم، خیلی عالی بود اما دوتا مطلب دارم که باید عنوان کنم: اول اینکه برای کسی که خیلی با برنامه نویسی پیشرفته آگاهی نداره آیا مجموعه ای از کاربردی ترین دستورات ماکرو نویسی در اکسل وجود داره؟ (مثلا مجموعه ای شامل چنین مباحثی: «معنی اینتیجر چیست و در چه مواردی به کار می رود») معمولا هر رشته ای یک دیکشنری خاص خودش رو هم داره مثل دیکشنری تخصصی حسابداری آیا برای برنامه نویس به خصوص در مورد اکسل هم چنین مجموعه ای وجود داره؟ مسئله دوم اینکه اگر امکانش هست لطفا قسمت شانزدهم رو هم تکمیل کنید تا نحوه اضافه کردن یوزر فورم ها و ماژول های پیشرفته به عنوان ادد وانز رو هم یادبگیریم از زحماتتون صمیمانه سپاسگزارم
ثبت نظر
وحید فرزام 1395-04-07
سلام در خصوص وجود چنین مرجعی به زبان فارسی بنده اطلاعی ندارم و لی پیشنهاد می کنم که به جای این کار با انجام مثال های عملی و در طول زمان با مفاهیم آشنا شوید (همیشه در کلاس ها به مخاطبینم میگویم که مفاهیم پایه کامپیوتر را همچون کودکان یاد بگیرید ! به روش تکرار طوطی وار و باور کنید که سریع تر جواب می گیرید) در خصوص قسمت شانزدهم هم چشم، به زودی ارائه خواهد شد
ثبت نظر 1395-03-29
با سلام و خسته نباشید ضمن تشکر فراوان به خاطر زحمت که بابت آموزش میکشین ابشالا که هرچی از خدای منان میخواین بهتون بده من این ویدوها رو از سایت یوتوب دانلود کردم اگر امکانش هست فایل های تمرین و آموزش اکسل که میدن هم به صورت جدا برایمان آپلود کنن ممنون میشم
ثبت نظر
وحید فرزام 1395-04-07
سلام لینک دانلود فایل های اکسل به صورت جداگانه درج شد
ثبت نظر 1395-03-29 مردمحمد کیک
سلام. ممنون از سایت خوبتون. میخواستم تو امتحان icdl در مهارتهای اکسل و اکسس شرکت کنم آیا با 20مرحله اکسلی که{منظور دوره آموزش جامع اکسل} گذاشتین میتونم این مهارتو بگیرم؟ آیا برای اکسس هم آموزشی دارین که بشه مهارت icdl رو باهاش قبول شد؟
ثبت نظر
وحید فرزام 1395-04-07
سلام ویدئو های دوره اکسل شامل موضوعات پیشرفته اکسل می شود و از سطح ICDL خیلی بالاتر است. برای دوره اکسس هم مجموعه کاملی آماده شده که به زودی خدمتتان تقدیم می شود.
ثبت نظر 1396-08-03 آرش نصیرزاده
با سلام و عرض خسته نباشید ضمن تشکر از دورۀ آموزشی خوبتون سوالی داشتم در مورد مواردی که قرار بود توضیح بدین و در ویدیو هاتون نبود مطالبی مثل آرگومان آخری تابع Vlookup و آرگومان انتهایی تابع match یا تابع concatenate، میخواستم بدونم در دوره های بعدی این مطالب تکمیل میشن یا خیر با سپاس
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-08-04
سلام دوست عزیز انشالله به زودی یک دوره تکمیلی اکسل شامل این موضوعات و موارد دیگر تولید می شود
ثبت نظر 1398-04-08 parastoo grm
همه چیز سایت و مدرسو کیفیت اموزش عالی بود
ثبت نظر 1395-01-13 شیوا
استاد عزیز ممنون از اموزش های خوبتون لطفا قسمت pivot table ,و slice ها رو بیشتر توضیح بدید.ممنون
ثبت نظر 1395-01-19
سلام لینک فشرده تمام قسمت هارو نمیزارین که یجا بشه همشو دانلود کرد؟؟؟ خواهشا بزارید
ثبت نظر 1395-03-17 سهیلا
سلام من از شما بابت آموزش های رایگانتون خیلی تشکر میکنم این عمل شما باعث بالا رفتن سطح مهارت جوانان ایران عزیزمون میشه. خداوند حافظ و نگهدارتون باشه
ثبت نظر 1395-05-22
سلام تمرین انتهایی قسمت ششم نیست برای دانلود ممنون مشیم بزارید
ثبت نظر 1395-05-30 sara
سلام وقتتون به خیر .از شما بابت ویدیو ها چه در سایتتون و چه در آپارات نهایت تشکر رو دارم . لطفا آموزش نرم افزار هلو و نرم افزار حسابداری همکاران هم آموزش بدین.من تمام ویدیوهاتون رو دانلود کردم و دنبال میکنم .واقعا از اینکه علم خودتون دو در اختیار ما قرار دادید سپاس فراوان دارم.بهترینها رو برای شما استاد عزیز از خداوند منان خواستارم.
ثبت نظر 1395-06-09
با سلام و خسته نباشید آموزش و توضیحاتتون بسیار عالی و قابل تقدیر هست باید بگم از این بهتر نمیشه آموزش داد. متشکرم
ثبت نظر 1395-06-17 الهام
با سلام ، دوره جامع اکسل عالی بود تشکر از زحمات شما
ثبت نظر 1395-06-30 بهی
سلام میخواستم بگم من بیست تا ویدیو اموزش اکسل رو دیدم فقط میتونم بگم عالی عالی عالی من کلاس اکسل رفتم ولی یک درصد از مطالبی که شما اموزش دادین هم اونجا یاد ندادن.خیلی خیلی ممنونم از شما میخواستم بپرسم این ویدیوها بازم ادامه دارن یا نه؟
ثبت نظر
وحید فرزام 1395-06-30
سلام و سپاس از لطف شما ادامه موضوعات اکسل در قالب یک دوره تخصصی به زودی ارائه خواهد شد
ثبت نظر 1396-02-11 نسرين
سلام بسيارررر عالي بود با تشكر از شما و آرزوي توفيق روز افزون براي شما
ثبت نظر 1396-04-04 احسان
با سپاس فراوان از زحماتتون-بسیار مفید بود-جسارتا خیلی از بخش ها رو فرمودید در ادامه توضیح میدید خواستم بدونم چه زمانی این اتفاق میفته و آیا قسمت 20 به بعد هم داره این آموزش یا نه؟ با سپاس فراوان
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-04-14
سلام دوست گرامی این دوزه در بیست قسمت تمام شده و انشالله در قالب دوره ای تخصص به بیان ترفند های اکسل خواهیم پرداخت
ثبت نظر 1396-05-11
سلام استاد عزیز خداقوت خیلی وقته دنبال ی آموزش خوب برا اکسل بودم که خوشبختانه آموزش عالی شما را دیدم و دانلود کردم فقط سوال من اینه که بقیه دوره ها در چه جاهایی کاربرد دارند منظورم ماکرو نویسی و .. بازم ممنون از لطف شما
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-05-11
سلام دوست گرامی و تشکر از لطف شما قدم بعدی همه کاربران اکسل بعد از آموزش مقدماتی، مارکو نویسی است که به شما قابلیت های کامل در موضوع سفارشی سازی اکسل می دهد
ثبت نظر 1396-05-19
سلام اقاي مهندس فرزام ببخشيد متاسفانه من هر كاري ميكنم نميتونم عضو سايت بشوم كه خريد انجام بدم. به دوره اكسل در زمينه كنترل پروژه خيلي نياز دارم. به علاوه ميخواستم بدونم شما تدريس در تهران داريد يا خير؟
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-05-23
سلام مشکل عضویت حل شد خیر متاسفانه در حال حاضر امکان تدریس حضوری نداریم و تنها دوره های آموزشی درج شده در سایت در دسترس می باشند
ثبت نظر 1396-05-30 سارا کشاورزی
باسلام و احترام خدمت استاد عزیز جناب آقای وحید فرزام بابت آموزشهای عالیتون در قسمت اکسل و داشبوردهای مدیریتی در اکسل واقعا متشکرم. میخواستم بپرسم امکانش هست آموزش نرم افزارهای آماری مثل spss رو هم در این سایت داشته باشید؟ باتشکر
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-06-01
سلام و سپاس از لطف شما انشالله به این موضوع هم خواهیم پرداخت
ثبت نظر 1396-06-01 mahmood
سلام بخش 6 آموزش که گفتید تعداد حروف نام خانوادگی را بدست آورید یه مشکل وجود داره کسانی که بین فامیلشون یه خط فاصله یا blank هست اون خط فاصله هم جز تعداد حروف نام خانوادگی به حساب می یاد که اشتباه میشه سوال من اینه که چجور میشه اون فاصله رو حذف کرد تا مثلا فامیلی نقی پور که تعداد حرف هاش 6 تا هست توی اکسل نزنه 7 تا ...به نظر من باید از تابع if استفاده کرد ولی چجوری نمیدونم لطفا راهنمایی کنید
ثبت نظر 1396-06-01 باران
واقعا عالی و همه چیز تمام بود. ازتون ممنونم و بهتون خداقوت میگم. فقط یه دوتا موضوع که قرار بود در ویدئو های بعدی در موردش صحبت کنید صحبت نکردید. مثلا گفتید که در تابع vlookup فعلا در کادر range_lookup عبارت false رو قرار میدیم تا در آینده دلیلش رو بگم اما نگفتید.
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-06-01
دوست عزیز سلام برای این موضوع هیچ روش تضمینی وجود ندارد و تمام الگوریتم ها تقریبی هستند. به طوز مثال داشتن بانکی از اسامی می تواند کمک کند. یا اختصاص همه فواصل به جز اولی به نام خانوادگی، یا اینکه پیشوند های معروف نام را جدا کرده و کلمات بعد از آن را هم به عنوان نام در نظر بگیرید (مانند سید) و ...
ثبت نظر 1396-06-04 محمد
سلام ممنون ار ۀآموزشهاتون واقعا عالی بود اگر ادامه بدید قسمت های بعدش رو هم کامل کنید ممنون بابت زحماتتون
ثبت نظر 1396-06-30 اسماعیل
سلام من واقعا از صورت بیان و انتخب سرفصل ها و انتقال مطلب شما لذب بردم و به صورت کامل استفاده کردم. امیدوارم موفق و موید باشید. آیا این دوره ی شما تمام شده و یا ادامه دارد؟ برای ادامه ماکرونویسی رو شما پیشنهاد میکنید و یا داشبورد؟ البته من ماکرو رو شروع کردم آیا داشبورد رو قبل از ماکرو تمرین کنم بهتر است؟
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-06-30
سلام و سپاس از لطف شما این دوره تمام شده و پیشنهاد میکنم که بعد از این دوره، شروع کنید به یادگیری ماکرونویسی در اکسل
ثبت نظر
اسماعیل 1396-06-30
پاسخگویی سریع و به موقع رو هم به مابقی محاسن گفته شده اضافه کنید. :)
ثبت نظر 1396-07-02 elham
سلام وقت بخیر من از ویدوی آموزشی اکسل شما استفاده کردم و واقعا راضی بودم خیلی عالییی بود متشکرم از شما. فقط یک سوال موقع آموزش اقای فرزام به جای عمل autofill از کپی استفاده میکردن یعنی بدون کشیدن دسته ی پنجره به پایین یا سمت دیگر با یک کلیک عمل کپی انجام میشد،چطور این کار رو انجام میدادند؟ اگه امکانش هست این رو یه تو توضیح کوچک بدهید. سپاس فروان
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-07-02
سلام و سپاس آنچه شما در ویدئو مشاهده کردید انتخاب چند خانه، نوشتن متن یا فرمول و فشار دارن Ctrl + Enter به جای Enter بود
ثبت نظر 1396-07-16 مهدي صفري
سلام استاد خيلي ممنون . خدا عمرت بده خيلي خوب درس دادي. خدا خيرت بده من خيلي چيزها ياد گرفتم . اگر كرج هم درس ميدي . بنده حاضرم در كلاس هات شركت كنم. ممنون.
ثبت نظر 1396-07-23 سهیل رجب
سلام. مهندس جان دوره آموزشی نمودارهای پویا در اکسل رو ندارید؟ خیلی عالی میشه اگر این دوره رو هم برامون بذارید
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-07-23
سلام دوست گرامی در دوره داشبورد همین موضوع موضوعات به شکل کامل مطرح شده است
ثبت نظر 1396-07-30
سلام. اول اینکه شما دوره داشبورد برگزار می کنید. دوم اینکه پک اعلامی به صورت CD هست یا خیر ممنون
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-08-04
سلام دوست عزیز اولا اینکه دوره آموزشی حضوری متاسفانه در حال حاضر نداریم دوما در حال حاضر تنها می توانیم دوره ها را به صورت لینک دانلود در اختیارتان قرار دهیم موفق باشید
ثبت نظر 1396-08-09 elham
سلام آقای فرزام یه سوال داشتم . من یه لیست از 43 تا شهر دارم که تعداد مشتری هاشون رو جلوی هر شهر نوشته شده . اون رو میبرم روی نمودار میله ای ولی همه ی شهر ها رو روی محور افقی نشون نمیده بعضی ها رو جا میندازه که نمیدونم دلیلش چیه ... در ضمن بعضی از اون شهر ها رو که جا میندازه تعداد مشتریشون صفر هست. ممنوون میشم راهنماییم کنید. با تشکر
ثبت نظر 1396-08-21 کاوه شعبانی
سلام آقای فرزام، فایل های آموزشی اکسل رو نگاه کردم، بسیار عالی و جامع بود. از شما سپاسگزارم
ثبت نظر 1396-11-22 javad gharaie
سلام استاد . بسیار عالی بود و کاربردی .اموزش اکسل بسیار خوب بود .بسیاری از مشکلات قبلی که داشتم با اموزش عالی شما حل شد .. سپاسگزارم
ثبت نظر 1396-12-01 مسلم مسلم
سلام مطالب بسیار کاربردی بودومتشکرم فقط قسمت پنجم دانلود نمیشه لطفا برطرف کنید
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-12-01
سلام دوست عزیز مشل دانلود قسمت پنجم حل شد
ثبت نظر 1397-01-01 محمد سوری
سلام و خداقوت من میخوام از داده‌های فایلهای تمرینی شما برای آموزش استفاده کنم! اکی هستین؟
ثبت نظر
وحید فرزام 1397-01-02
سلام با ذکر نام فردانش مجاز به استفاده هستید سپاس از توجهتون به قانون حق مولف
ثبت نظر 1397-02-16
سلام چند روزی است که با سایت شما آشنا شده ام بسیار مفید و آموزنده می باشد از استاد محترم درخواستی داشتم در خصوص اینکه بنده در اکسل و ورد بسیار ضیعف هستم و در محیط کار هر روز با این دو برنامه ارتباط دارم برا شروع چه پیشنهادی میدی ممنون میشم راهنمایی کنید
ثبت نظر 1397-02-17 امیر فتاحی
سلام استاد با عرض خسته نباشید ویدیو ها ادامه ندارن؟؟ منظورم اینه تا همینجا فقط تدریس کردید؟؟
ثبت نظر
وحید فرزام 1397-02-20
سلام ادامه موضوعات اکسل در قالب دوره های دیگر ارائه شده است و این دوره در همین 20 قسمت پایان یافته است
ثبت نظر 1397-04-12 محمد سوری
سلام و خداقوت نکات مطرح شده شما ظاهرا همه پیشرفته هستن، ولی اسم پیشرفته در عنوان دیده نمیشه؟
ثبت نظر
وحید فرزام 1397-04-17
سلام دوست عزیز عنوان ""جامع"" به نوعی به همون موضوع اشاره میکنه
ثبت نظر 1397-07-07 محمد جواد
سلام وادب این ۲۰ قسمت رو دیدم و میخواستم تشکر کنم و یه سوال دارم اینکه دوره های دیگه اکسل مثل برنامه نویسی و داشبورد و ... کدامشون بعداز این دوره اولویت داره واگه میشه کاربردشون رو هم بگید سپاس
ثبت نظر 1397-09-12 یحیی شمالی
بسیار عالی و کاربردی و با توضیحات روشن و واضح ممنون از آقای مهندس فرزام
ثبت نظر 1397-10-30 بهمن
وقت بخیر برای خودم از کل ویدئو ها یک جمع بندی کردم و خواستم برای بقیه هم بزارم تا حالو ببرند .....
ثبت نظر 1398-12-10 سعيد
خداییش دلم نیومد تشکر نکنم . سالها همش دنبال یادگیری اکسل بودم و هر دفعه هم با یه برنامه تا یه جایی میرفتم ولی چون حال نمیداد کات میکردم . ولی صدای خسته و خش دار شما باعث شد برم تا اخرش . خداییش اگه داریوش اقبالی درس میداد ایتقدر تحت تاثیر قرار نمیگرفتم . دمت گرم
ثبت نظر
رضا یحیی پور 1398-12-11
خیلی ممنون از انرژی مثبتتون
ثبت نظر 1399-01-08 صفورا گوهریان
سلام خسته نباشید من موفق به دیدن فیلم های قسمت دوم و دوازدهم دوره اموزشی اکسل ۲۰۱۳ نمی شوم . ویدیو این دو قسمت نمایش داده نمی شود لطف می کنید لینک دانلود این دو قسمت را چک کنید
ثبت نظر 1399-01-31 سمانه وزیری
سلام استاد عزیز. من واقعا از از صمیم قلب از شما تشکر میکنم. همیشه موفق باشید
ثبت نظر
رضا یحیی پور 1399-01-31
سلام، خوشحالیم که براتون مفید بوده و تونسته نظرتون رو جلب کنه
ثبت نظر 1399-01-31 سمانه وزیری
سلام استاد. لینک دانلود تمرین های جلسه ۶ در چه قسمتی می تونم دانلود کنم. ممنون
ثبت نظر
رضا یحیی پور 1399-01-31
روی هر جلسه کلیک کنید یه پاپ اپ باز میشه پایین پاپ اپ یه باکس ابی رنگ هست که لینک فایل های تمرینی آنجاست. علاوه بر این بعد ثبت نام لینک ها به ایمیلتون ارسال شده
ثبت نظر 1399-02-10 مصطفی محمدی مقدم
سلام. در ورژن ۲۰۱۹ اکسل وقتی یک چیزی رو کپی میکنم هنگ میکنه. میشه بفرمایید چطوری میشه برطرفش کرد؟ چند بار تا حالا پاک کردم و دوباره نصب کردم افزونه فعالی هم نداشتم که بخواد باهاش مشکل داشته باشه ضمنا در حالت اجرای سیف مود این مشکل رو نداره.
ثبت نظر 1400-03-09 هاله
سلام خیلی ممنون از فایلهای آموزشی بسیار مفید شما، سوال در مورد پی وت تیبل دارم.٢تا ستون textمثل شرح کالا و کد کالا رو چطوری انتخاب کنم که در ٢ستون مجزا باشند؟و آنالیز ۴٠محصول بااطلاعات کد کالا و شرح قطعه و تعداد رو چطوری کنار هم قرار بدم؟
ثبت نظر 1400-11-03 Ari4ever
سلام و ممنون بابت آموزش های خوب تون ، من از آپارات باهاتون آشنا شدم، آموزش های لازم و مناسبی رو بسیار شیوا و کاربردی تدریس می کنید. فقط سوالی که از ما دارم اینه که فایل های تمرین دوره اکسل "همین دوره" از مرورگر من قابل دانلود نیست.
ثبت نظر 1400-11-03 Saeid Mohammadi
درود مهر نثار تان استاد گرامی....! میشه بگین سافت تمرین های اکسل را کجاه میذارین...؟! ممنون
ثبت نظر
رضا یحیی پور 1400-11-03
سلام بر شما سپاس از اظهار لطفتون زمانی که فرایند ثبت نام دوره رو انجام بدید وقتی روی هر درس کلیک کنید لینک فایلهای تمرینی براتون قابل مشاهده هست اگر مسأله داشتید با واتساپ پشتیبانی تماس بگیرید لطفا
ثبت نظر 1401-04-12 maede shabani
مهندس عاالی بود دوره هاتون ایشالا خیر ببینید
ثبت نظر 1401-07-25
عالی بودن خیلی خیلی ممنون از شما استاد عزیز
ثبت نظر 1401-08-30
با سلام و درود چرا من نمیتونم مثالها رو دان کنم؟ ممنونم از کمکتون
ثبت نظر
اکبر جودی 1401-08-30
سلام مشکلی وجود نداره. اگر خطایی میده دکمه دانلود رو در تب جدید باز کنید و خطای مربوطه را گزارش کنید.