دوره جامع آموزش اکسس

دوره جامع آموزش اکسس


125,000 تومان

110,000 تومان

در این دوره میاموزیم

دوره آموزش اکسس ۲۰۱۳ کاملا موثر و هدفمند طراحی شده و شما اگر در اکسس تازه کار یا با تجربه هستید، در هر دو حالت از محتوای این دوره راضی خواهید بود. مادر طول این دوره شما مطالب آموزشی را در قالب یک سیستم فروش و با نگاه پروژه محور یاد میگیرید و به همین دلیل در پایان این دوره قادر خواهید تا تمام مراحل طراحی پیاده سازی یک پروژه اکسس را انجام دهید.

توضیحات بیشتر

دوره آموزش اکسس ۲۰۱۳ کاملا موثر و هدفمند طراحی شده و شما اگر در اکسس تازه کار یا با تجربه هستید، در هر دو حالت از محتوای این دوره راضی خواهید بود. یکی ویژگی های این دوره پروژه محور بودن آن است که باعث میشود، در طول این دوره شما مطالب آموزشی را بصورت کاربردی و گام به گام آموزش ببینید. به همین دلیل در پایان این دوره قادر خواهید بود تا تمام مراحل طراحی پیاده سازی یک پروژه اکسس را انجام دهید. در این دوره آموزشی شما طراحی و پیاده سازی کامل برنامه « فاکتور فروش » در اکسس را فراخواهید گرفت. این یک برنامه چند کاربره با سطح دسترسی متفاوت است. فرض کنید این برنامه فروش در یک فروشگاه پباده سازی می شود که چند فروشنده و یک مدیر دارد. هر فروشنده با نام کاربری خود وارد برنامه شده فاکتور خود را ثبت می کند و تنها می تواند فاکتور های ثبت شده توسط خود را ببیند. اما مدیر فروشگاه می تواند فاکتورهای ثبت شده توسط فروشندگان را ویرایش، اصلاح و یا در صورت لزوم پاک نماید. همانطور که در نوشته فوق اشاره شد اجزای یک سامانه اطلاعاتی را می توان به دو بخش پایگاه داده (Database) و واسط کاربری (user interface) تقسیم کرد. این آموزش هر آنچه درباره راهکارهای اکسس-اکسس (یعنی هم دیتابیس و هم اینترفیس اکسس) نیاز داشته باشید را شامل می شود. توضیحات کامل این دوره را می توانید در صفحه «دوره آموزش جامع اکسس ۲۰۱۳» ملاحظه کنید در این صفحه می توانید فیلم قسمت اول در دسترس و قابل مشاهده است. همینطور اگر مایل هستید به دموی رایگان دوره که شامل دقایق ابتدایی هر قسمت هست، دسترسی داشته باشید به صفحه دوره جامع اکسس در آپارات یا صفحه دوره جامع اکسس در یوتیوب فردانش مراجعه نمایید.

فصل 1/ 3 درس/59 دقیقه

طراحی و مدل سازی بانک اطلاعاتی

رایگان

در اولین قسمت موضوع مدل سازی داده ها و طراحی دیتابیس مطرح شده که به اعتقاد بنده مهمترین موضوع در کار با سیستم های مدیریت اطلاعات می باشد. برخی تازه واردان اکسس گمان می کنند که تعداد جداول، فیلد ها و ارتباط بین آنها موضوعی نه چندان مهم است که در هر زمان از مسیر توسعه پروژه می توانند آن را تغییر دهند.همین اشکال ساده باعث می شود که انجام تغییرات حتی جزئی، گره های غیر قابل حلی در پروژه ایجاد کند. در این قسمت و در قالب طراحی یک سیستم فروش این موضوعات به زبانی بسیار ساده آموزش داده شده است.

روشهای ساخت جدول، انواع اطلاعات فیلد

در این قسمت و بعد از آموزش مفاهیم مدل سازی در قسمت اول، به طور عملی وارد موضوع پیاده سازی دیتابیس می شویم. روش های مختلف ایجاد جدول و انواع اطلاعات قابل انتخاب برای فیلد های جدول و کاربرد هر یک در این قسمت به طور کامل مطرح شده است.نترسید !! تا پنج قسمت با ما همراه باشید و اگر ناراضی بودید همه هزینه را یکجا پس بگیرید ! ما به کار خود اعتماد داریم، شما هم اعتماد کنید، این دوره کامل ترین دوره فارسی آموزش اکسس است

برقراری ارتباط بین جداول، انواع ارتباط

در این قسمت مفهوم ارتباط بین جداول که در قسمت دوم مفاهم کلی آن مطرح شد، به شکل عملی پیاده سازی و آموزش داده شده است. همچنین بحث انواع ارتباط و قانون جامعیت ارتباط مطرح و بر روی فایل پیوست این قسمت پیاده سازی و ارائه شد.

فصل 2/ 4 درس/82 دقیقه

مفاهیم Query های انتخابی

در این قسمت مفهوم پرس و جو یا Query در اکسس مطرح شده و مثال های متنوعی بر مبنای پرس و جو های Select بیان شده است. همچنین در ادامه نگاهی با ساختار زبان SQL و نحوه استفاده آن در پرس و جو های اکسس شده است.

محاسبات در Query ها

در این قسمت و در ادامه موضوع Query های اکسس, با مفاهیم مرتب کردن اطلاعات و گروه بندی آنها (GroupBy) آشنا خواهید شد. همچنین در قالب چند مثال در موضوع پروژه, با روش ایجاد ستون های محاسباتی در Query ها آشنا می شوید.

مفهوم Inner Join و Left Join در Query ها

در این قسمت موضوع Query های اکسس و توسعه آنها مطرح می شود. شما با مفاهیم Left Join و Inner Join آشنا می شوید و همچنین ساخت Query از چند جدول را یاد خواهید گرفت.

مفهوم پرس و جو های عملیاتی

در این قسمت و در ادامه موضوع Query های اکسس، با موضوع Action Query ها یا پرس و جو های عملیاتی (شامل پرس و جو های Delete, Update, Append, Make Table) آشنا می شوید.

فصل 3/ 9 درس/208 دقیقه

شروع موضوع طراحی فرم های اکسس

در این قسمت موضوع طراحی فرم ها در اکسس شروع می شود. انواع روش های ساخت فرم و مفاهیمی مانند Single,Continuous, Bound, Unbound و … در این قسمت مطرح می شود.

پنجره خصوصیات فرم و رویداد های فرم

در این قسمت و در ادامه موضوع طراحی فرم ها در اکسس در قسمت هشتم، با پنجره خصوصیات یا ویژگی های اکسس آشنا می شویم. همینطور موضوع رویداد های فرم ها در اکسس با مثالی ساده در این ویدئو مطرح شده است.

معرفی کنترل های فرم و رویداد های آنها

در این قسمت و در ادامه موضوع طراحی فرم ها در اکسس ، با موضوع کنترل های فرم در اکسس آشنا می شوید (CommandButton, ComboBox, ListBox, TextBox, …) . همینطور موضوع رویداد های کنترل ها با مثالی ساده در این ویدئو مطرح شده است.

شروع طراحی رابط کاربری

در این قسمت و در ادامه موضوع طراحی فرم ها در اکسس ، شروع به موضوع طراحی رابط کاربری در اکسس می کنیم. قدم های اول در موضوع طراحی فرم اصلی (Main Form) را بر می داریم و در ادامه آن موضوع طراحی فرم های درج و ویرایش اطلاعات را شروع می کنیم.

طراحی فرم های درج و ویرایش اطلاعات

در این قسمت و در ادامه موضوع طراحی فرم ها در اکسس ، طراحی فرم های درج و ویرایش اطلاعات را ادامه می دهیم. تغییر Record Source برای فرم های Bound را یاد می گیریم .

دستور Msgbox , توابع تجمعی

در این قسمت و در ادامه موضوع طراحی فرم ها در اکسس ، با دستور Msgbox به طور کامل آشنا می شویم و دکمه ها و پاسخ کاربر را مدیریت می کنیم. همچنین توابع تجمعی Dsum, Dcount, Dlookup را معرفی کرده و با استفاده آنها توسعه سیستم را ادامه می دهیم.

طراحی فرم لاگین در اکسس

در این قسمت و در ادامه موضوع طراحی فرم ها در اکسس ، امکان حذف کاربر با اجرای مستقیم دستور های SQL آموزش داده شده است. همچنین موضوع فرم لاگین, نحوه طراحی و چگونگی کار آن به طور کامل در این ویدئو آموزش داده شده است.

لاگین چند سطحی – سطوح دسترسی

در این قسمت و در ادامه موضوع فرم لاگین (قسمت 14)، موضوع طراحی لاگین چند سطحی و مدیریت سطوح دسترسی آموزش داده شده است. به زبانی ساده می توانید پس از مشاهده این ویدئو به هر کاربر تنها فاکتور های خودش را نشان دهید و همینطور از دسترسی برخی کاربر ها به بخش های خاص از برنامه جلوگیری کنید.

ساخت فرم جستجو در اکسس

در این قسمت موضوع طراحی قابلیت جستجو بر روی فیلد های یک فرم صحبت می شود و شما با بهترین روش پیاده سازی این قابلیت آشنا می شوید. صدا زدن قابلیت جستجو در زمان فشار دادن کلید اینتر (رویداد KeyDown) و اجرای آن با استفاده از ویرایش SQL String به طور کامل در این ویدئو ارائه شده است.

فصل 4/ 2 درس/50 دقیقه

امنیت در اکسس- کلید شیفت – ماکروی Autoexec

دغدغه های امنیت اطلاعات همیشه برای کاربران اکسس مطرح بوده و ما تلاش کردیم که در قسمت های هفدهم و هجدهم به این موضوعات تا حد زیادی پاسخ دهیم.در این قسمت ابتدا با تنظیمات اکسس در موضوعات دسترسی و … آشنا می شویم و سپس نگاهی کلی به موضوع ماکرو ها و ماکروی Autoexec خواهیم انداخت و در ادامه در مورد مفهوم خاصیت ByPass و غیر فعال کردن کلید شیفت در اکسس صحبت می کنیم.

ادامه امنیت – LinkedTable- جداسازی اطلاعات

در این قسمت موضوعات امنیت در اکسس را ادامه می دهیم و می خواهیم شما را تا انتهای یک سناریوی امنیتی همراهی کنیم تا بتوانید پروژه های اکسس خود را با امنیت خوبی ارائه دهید.در ابتدا با مفهوم کامپایل اکسس (فایل های accde) آشنا می شویم. بعد از آن با موضوع Linked Table و جایگاه آن در امنیت اطلاعات آشنا می شویم. سپس از ابزار Split در اکسس برای جداسازی اطلاعات از رابط کاربری استفاده می کنیم و در انتها با استفاده از کد های VBA قادر خواهیم بود که به فایل اکسس حفاظت شده متصل شویم و اطلاعات را به صورت Linked Table فراخوانی کنیم. به ما اعتماد کنید ! این دو قسمت (17 و 18) مجموعا نگاه جدیدی در بحث امنیت اکسس به شما ارائه می دهد.

فصل 5/ 4 درس/105 دقیقه

کنترل Dropdown- کار با ساب فرم ها

در این قسمت مجددا به موضوع طراحی فرم های اکسس بر میگردیم و با نکات جدیدی آشنا می شویم. ابتدا با کنترل ComboBox به عنوان یکی از پر استفاده ترین کنترل های فرم آشنا می شویم و یاد می گیریم که داده های آن را با استفاده از جمله هایی SQL تامین کنیم. سپس با موضوع سابفرم ها در اکسس آشنا می شویم و فرم ویرایش فاکتور را با استفاده از آن توسعه می دهیم. همچنین نحوه اتصال داده های سابفرم به فرم اصلی را یاد می گیریم.

فرم تغییر رمز- گزارش فروش ماهیانه

در این قسمت و در ادامه موضوع طراحی فرم های اکسس، کار را با طراحی فرم تغییر رمز شروع می کنیم . سپس با کنترل Option Group آشنا می شویم و با استفاده از آن در صفحه اصلی برنامه، یک پنل گزارشی می سازیم.و در پایان گزارش روند فروش ماهیانه را تولید کرده و در پنل خود از آن استفاده می کنیم.

طراحی گزارش در اکسس- خروجی اکسل

در این قسمت به موضوع ساخت گرازش در اکسس می پردازیم. با گروهبندی اطلاعات آشنا می شویم و تنظیمات گزارش را معرفی می کنیم. سپس استفاده از اکسل به عنوان ابزار گزارش سازی را یاد می گیریم و با استفاده از کتابخانه DAO، اطلاعات را از اکسس به اکسل می فرستیم.

ادامه خروجی اکسل- خروجی pdf

در این قسمت به عنوان قسمت پایانی دوره اکسس ابتدا بحث خروجی های اکسل را تکمیل کردیم. (چگونگی درج عنوان فیلد ها و موضوعات دیگر) و سپس به موضوع خروجی pdf پرداختیم. در پایان هم موضوع کومبوباکس های مرتبط را مطرح کردیم. سخن پایانی : سپاس بینهایت از اینکه در این مسیر همراهمان بودید و با نظرات و انتقادات خود به ما انگیزه دادید. با اینکه برای این دوره زمان و انرژی زیادی صرف کردیم, می دانیم که خالی از اشکال نیست و خیلی لطف می کنید که پیشنهادات خود را برای اصلاح مسیر در دوره های بعد برایمان بفرستید.

71 نظر

user


ثبت نظر 1396-11-25 محمد سوری
سلام میخواستم بدونم آیا با وجود آموزش SQL بازم نیازه ما اکسس رو یاد بگیریم؟؟؟
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-11-26
دوست عزیز از منظر پردازش اطلاعات، خیر به این معنی که شما از دستورهای SQL برای انتخاب اطلاعات در اکسس هم می توانید استفاده کنید. ولی اکسس جنبه های دیگری دارد، مانند طراحی رابط کاربری، امنیت و ... که برای آنها احتیاج به آموزش دارید.
ثبت نظر 1395-08-09 reza zalipour
سلام استاد ؛ میخواستم بپرسم کل آموزش جامع اکسس ۲۰۰ ۱۳ چند جلسه است؟؟؟ و حدودا چه تاریخی همه قسمتهای آموزش آماده میشه؟ ممنون از زحمات ارزنده شما، استاد فرزام.
ثبت نظر
وحید فرزام 1395-08-09
سلام دوست عزیز. کل دوره بین 22 تا 24 قسمت خواهد بود و تا 1 ماه دیگر تمام قسمت ها آماده می شوند.
ثبت نظر 1395-08-23
سلام استاد. خسته نباشید. کل مجموعه با چه قیمتی به فروش خواهد رفت؟ آیا خرید پستی هم صورت میگیرد؟ متشکر.
ثبت نظر 1395-09-01
خواستم ببينم كل حجم اين بسته براي دانلود چقدر ه
ثبت نظر
وحید فرزام 1395-09-01
سلام دوست گرامی کل دوره حدود 1400 مگا بایت هست
ثبت نظر 1395-09-01 محمود احمدي
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت استاد گرامی نحوه بیان مطالب عالیه. براتون آرزوی سلامتی می کنم. خواستم خواهش کنم این برنامه رو لطف کنید با قسمت های حسابداری و انبارداری کامل تر کنید. در ضمن ای کاش لطف کنید و فروش کالا با بارکدخوان رو هم توضیح بدید.
ثبت نظر
وحید فرزام 1395-09-01
سلام و سپاس از لطفتون برای دوره پیشرفته اکسس و اس کیو ال حتما یکی از این دو موضوع رو انتخاب می کنیم.
ثبت نظر 1395-09-10 حمید ابراهیمی
با سلام خیلی ممنون از آموزش های خوب شما قسمت هشتم از آموزش اکسس 2013 part3 و قسمت 12 و 15 آموزش ماکرو نویسی در اکسل را نتونستم کامل دانلود کنم خواهشاً لینک جدید واسم فعال کنید ممنون میشم. و یه پیشنهاد داشتم; که در خریدهای کل دوره ، امکان دانلود بصورت یکجا فراهم بشمه خیلی بهتره تا اینکه قسمت به قسمت و همچنین زمان فعال جهت دانلود خیلی کم هستش با تشکر حمید ابراهیمی
ثبت نظر 1395-09-13 ایمان کریمی نژاد
با سلام و تشکر از زحمات شما لطفا در زمینه دیتابیس در اکسل برای مهندسین حوزه پایپینگ هم مطالبی ارائه دهید (به صورت خاص،دفتر فنی پایپینگ)
ثبت نظر 1395-09-18
سلام و عرض ادب واقعا دست مریزاد مطالب خیلی شیوا و روان مطرح شده و محتوای مطالب هم جامع و کامل
ثبت نظر 1395-12-04
سلام وقت بخیر. استاد ما تعدادی دانشجو هستیم که توانایی خرید دوره رو به تنهایی نداریم، خواستم بدونم آیا امکانش هست که ما چندنفری دوره کامل رو بخریم؟ ممنون از لطفتون. fardinasadzadeh@gmail.com
ثبت نظر
وحید فرزام 1395-12-06
سلام دوست گرامی خوشحالم که کار ما مورد توجه شما قرار گرفته. حتما می توانید و مرا خوشحال می کنید. تنها چیزی که از شما درخواست دارم اولا این است که دوره را در فضای عمومی منتشر نکنید و دیگر اینکه اگر از آن راضی بودید، به آشنایان معرفی کنید. سپاس بسیار
ثبت نظر
1395-12-06
سپاس از بزرگواری شما حتما نکاتی که ذکر کردید رعایت میشود. پاینده باشید.
ثبت نظر 1396-02-18
سلام استاد آیا در زمینه برنامه نویسی در اکسس دوره آموزشی برقرار نمی کنید؟ آیا بین sql و t-sql فرق دارد لطف کنید توضیح دهید؟ باتشکر از روش تدریس و دوره های خوبتان
ثبت نظر 1396-02-25 شهریاری
سلام برنامه اموزشی شما شامل انتقال کالا بین انبار ها هم دارد و یا سیستم تولید هم دارد؟
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-02-25
سلام دوست گرامی دوره جاری بحث انبار را شامل نمی شود ولی در دوره برنامه نویسی پیشرفته اکسس (به زودی ) به بحث انبار هم خواهیم پرداخت
ثبت نظر 1396-02-25 شهریاری
خرید بصورت اینترنتی می باشد .. بعد از پرداخت می توانیم فایل های اموزشی را دانلود کنیم.؟ هزینه دوره چقدر است؟
ثبت نظر 1396-03-09 شهریاری
سلام اگر من پگیج شما را بخرم ولی سوال در مورد برنامه خودم در مورد انبار داری باشد .امکان مشاوره گرفتن از شما می باشد یا خیر؟
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-03-12
سوال های خود را می توانید در گروه تلگرام فردانش مطرح کنید. من هم تا حد ممکن پاسخگو خواهم بود
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-03-14
سلام دوست گرامی سوال های خود را می توانید در گروه تلگرام فردانش مطرح کنید. من هم تا حد ممکن پاسخگو خواهم بود. لینک گروه پرسش و پاسخ : https://telegram.me/joinchat/CNR9yj7CoJpOaCZ-Dv9E_A
ثبت نظر 1396-03-22
سلام استاد وقتتون بخیر خواستم از آموزش ها و زحماتتون تشکر و خسته نباشید بگم خدمتتون. امیدوارم همینطور عالی پیش برید و از خداوند بهترین ها را براتون میخوام.
ثبت نظر 1396-04-12
با عرض سلام فرزام ، آیا شما فایل یا کتاب فارسی در زمینه برنامه نویسی در اکسس می توانید ارائه یا پیشنهاد بفرمائید . با تشکر از زحمات جنابعالی
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-04-14
سلام دوست گرامی متاسفانه من هنوز کتاب کاملی در موضوع برنامه نویسی پیشرفته اکسس به زبان فارسی مشاهده نکرده ام (و البته خودم هم ننوشته ام) و پیشنهاد می کنم که برای آموزش پیشرفته به منابع انگلیسی مراجعه کنید
ثبت نظر 1396-04-31 بهنام اسلامی
سلام براستاد عزیز ، لطفاً بزرگواری کنید و بفرمایید که آیا برای یادگیری سیستم دیتابیس نیاز به مطالعه کتاب پایگاه داده میباشد و در صورت امکان یک کتاب خوب و کاربردی معرفی فرمایید. با تشکر ازسایت خوب و پربارتان
ثبت نظر 1396-05-21 آرش طهوری
با سلام متاسفانه به دلیل برخی مشکلات فنی بنده توان دانلود ندارم چطور میتونم بسته کامل دوره جامع آموزش مایکروسافت اکسس 2013 رو تهیه کنم
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-05-23
دوست گرامی سلام متاسفانه امکان ارسال پستی محصولات وجود ندارد و تنها راه تهیه محصولات ما، خرید اینترنتی و دریافت لینک دانلود می باشد.
ثبت نظر 1396-06-06 علیرضا کریمی
سلام من میخوام عملیات خرید رو انجام بدم همش خطا میده لطفا راهنمایی فرمایید
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-06-06
سلام دوست عزیز لطفا یک اسکرین شات از خطا به آی دی تلگرام زیر ارسال کنید : @VahidFarzam2
ثبت نظر 1396-06-06 علیرضا کریمی
میشه یه ایمیل لطف کنید همچین ایدی تلگرامی رو پیدا نمیکنه سپاس
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-06-06
vahid.farzam@gmail.com (البته آی دی تلگرام درسته !)
ثبت نظر 1396-06-22 مهران
سلام اقای فرزام این مجموعه رو بخریم اکسس رو کامل یادمیگیریم یعنی میشه برا فروشگاه طراحی کرد یانه؟؟؟
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-06-22
دوست عزیز سلام کامل یاد گرفتن چیزیست که به خودتون بستگی داره ولی این دوره کامل ترین آموزش اکسس فارسی است که تا کنون ارائه شده
ثبت نظر 1396-06-24 فاطمه
سلام اقای فرزام بنده پروژه دارم درمورد ایجاد انبار داری با اکسس من با دیدن این فیلم ها میتوانم انبار داری رو اجرا کنم یانه؟
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-06-24
سلام دوست عزیز این دوره در مورد تحلیل انبار موضوعی نداره ولی آموزش اکسس به طوز کلی و مسائلی مانند نحوه تحلیل، طراحی و پیاده سازی پروژه با شیوه ای کاربردی و عملی در این دوره آموزش داده شده. بعد از این دوره شما مفاهیمی مانند استفاده همزمان چند کاربر، خروجی اکسل، فرم های جستجو و ... را به خوبی یاد خواهید گرفت. در آخر اینکه هیچ دوره ای مسئله خاص شما را برایتان حل نمیکند و این شما هستید که با مشاهده دوره و تلاش همزمان نیاز های خود را در قالب پروژه اکسس پیاده سازی می کنید.
ثبت نظر 1396-06-24 نیلوفر
ببخشید ایجاد یک فزم فروشگاه در اموزش اکسس شما وجود داره یا خودمون باید ایجاد کنیم
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-06-26
سلام دوست عزیز خیر پروژه طرح شده در این دوره ، سیستم فروش است. ولی موضوع تحلیل و طراحی دیتابیس رو اگر با این دوره یا به هر وسیله دیگر یاد بگیرید، خودتان قادر به طراحی آموزشگاه خواهید بود.
ثبت نظر 1396-09-29 مهرداد کرمی
سلام . دوره آموزش اکسس شما کامله ؟ ؟ ؟ مثلا شما تمام نکات مربوط به ویژگی های اشیاء را توضیح میدید یا نه ؟ ماکرو نویسی چی آموزش میدید یا نه ؟ تو اکسس میشه محاسبات رسم نمودار و.... انجام داد یا نه ؟ فرم هایی که در مدل های خود اکسس میبینم خیلی پیشرفته است بعد از این دوره میتونیم مثل اونا بسازیم.؟
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-10-22
سلام دوست عزیز در توضیحات دوره می توانید محتوای کلی و محتوای هر قسمت را ملاحظه فرمایید اینکه شما بعد از این دوره چه مهارتهایی کسب می کنید، به تلاش و پشتکار شما بستگی دارد ولی از منظر جامعیت، به شما اطمینان می دهیم که محتوای دوره های ما شامل همه مواردی که مطرح کرده اید می شود
ثبت نظر 1396-10-28 محمد سوری
با سلام همین ویدیوی که برای فروش گذاشتین، در آپارات هم هست ، چه فرقی دارن؟؟ ممنونم
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-10-28
سلام ویدئو های آپارات تنها یک سوم از هر قسمت را شامل می شوند و برای مشاهده ویدئوی کامل، باید آن را از سایت فردانش خریداری کنید.
ثبت نظر 1396-11-24 iraj azimi
ایا در اکسس می توان در یک فلید rtf یا متن و عدد و عکس را باهم در یک فیلد ذخیره کرد و در فرم اکسس نمایش داد
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-11-26
به صورت پیوست به فیلد ممکن است
ثبت نظر 1396-12-17 ehsan
سلام جناب فرزام.بنده قسمت 14 و 15 اموزش جامع اکسس شما رو تماشا کردم.بسیار برای من مفید بود و چیزی بود که مدتها بدنبال آن بودم.... از شما تشکر می کنم... مشکلی که برای من پیش آمد این بود که مطابق آموزش شما منتها در اکسس 2016 تغییراتی را در برنامه ای که قبلا نوشته بودم دادم ...وقتی برنامه را در اداره با اکسس 2007 باز کردم خطای عدم مطابقت ورژن داد و کلیدهای تعریف شده در صفحه لاگین عمل نکردندو در واقع با فشار کلیدها هیچ اتفاقی نمی افتاد...آیا من مجدد باید دستورات و کلیه مراحل تعریف لاگین را در 2007 پیاده کنم و یا راه حل دیگری هم وجود دارد...ممنون
ثبت نظر 1396-12-17 امیر سلخوری
با سلام با سپاس از آموزش خیلی عالی شما جناب فرزام من میخوام خرید انجام بدم که بعد از کلیک بر روی اضافه کردن به سبد خرید بعد از پرداخت میزنه سبد خال است. لطفا بررسی بفرمائید.
ثبت نظر
وحید فرزام 1396-12-17
سلام و پوزش به سبب مساله پیش آمده مشکل حل شد و اکنون می توانید خرید کنید
ثبت نظر 1396-12-25 امیر سلخوری
با سلام و سپاس بابت آموزش های بسیار کاربردی در قسمت 16 بحث جستجو - کد LoadformRecordSouce فعال نیست. لطفا در این خصوص مساعدت بفرمائید. با سپاس 961225
ثبت نظر 1396-12-25 امیر سلخوری
با سلام ممنون از پیگیری و راهنمایی. اشتباه از خودم بود با سپاس
ثبت نظر 1397-01-09 امیر سلخوری
با سپاس از استاد ارجمند جنا ب آقای فرزام بابت کد تخفیف عیدی 97- سالی خوب و خوش برای شما آرزومندم 970109
ثبت نظر 1397-02-18 فاطمه عبدی
سلام و عرض ادب ببخشید امکان خرید تنها یک قسمت از کلیه قسمت ها امکانپذیر است یا باید کلیه محصول یک جا خریداری شود؟
ثبت نظر
وحید فرزام 1397-02-20
دوست عزیز لینک خریر در انتهای هر قسمت و همچنین لینک خرید کلی برای هر دوره در انتهای هر قسمت وجود دارد
ثبت نظر 1397-02-22 فاطمه عبدی
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد بزرگوار استاد من هر چی کد برای بخش ویرایش و حذف اطلاعاتم مبنتی بر آموزش های عالی شما استاد بزرگوار مینویسم کامپایلر خطا میده .debug چطوری میتونم جهت رفع تنها این مشکل از شما استاد بزرگوار مساعدت بگیرم؟ باسپاس فراوان
ثبت نظر 1397-04-20 لاله مرادیان
سلام ببخشید من اکسس در حد اولیه بلد هستم ولی میخوام یه برنامه ای برای واحد منابع انسانی شرکت شامل اطلاعات هر فرد اطلاعات حقوقی فرم قرارداد.... بسازم ایا دوره پیشرفته اکسسی که دارین بدرد من میخوره ومیتونه کمکم کنه
ثبت نظر
وحید فرزام 1397-04-28
سلام به نظر من دوره جامع اکسس برای شما کافیست و لزومی به فراگیری دوره پیشرفته ندارید
ثبت نظر 1397-07-09 مهدی
سلام هزینه اموزش یکم زیاد نیست مهندس ؟
ثبت نظر
وحید فرزام 1397-07-13
سلام دوست عزیز، با توجه به محتوای ارائه شده خیر، البته شما می توانید از کدهای تخفیف دوره ای ما که در کانال فردانش اعلام می شود نیز استفاده کنید
ثبت نظر 1398-02-23 ali
با سلام و خسته نباشید استاد شما برای درکنار هر قسمت مدت زمان اموزش رو هم گذاشتین درورتی ک فیلم های که از هر قسمت گذاشتین مدت زمانش کمتره میخواستم ببینم تو نسخه اصلیش مدت زمان همون هایی هستن که کنار هر قسمت هستش؟
ثبت نظر
رضا یحیی پور 1398-04-14
احتمالا شما از نسخه پیش نمایش استفاده می کنید. در نسخه ای که خریداری خواهید کرد، فیلم بصورت کامل هست
ثبت نظر 1398-05-15 leila
سلام استاد خسته نباشید. من برنامه آموزش جامع اکسس ۲۰۱۳ شما را در آپارات دیدم و واقعا عالی بود. میشه لطفا به زودی کد تخفیف بذارید تو کانال? دوست دارم بگیرمش ولی خوب هزینش یکم برام زیاده
ثبت نظر
رضا یحیی پور 1398-05-15
سپاس از نظرتون انشالله در بازه عید قربان تا عید غدیرفروش فوق العاده خواهیم داشت
ثبت نظر 1399-03-10 Davood Izadyar
سلام استاد. امسال تخفیف ویژه نوروزی داشتید ولی متاسفانه دیر برای خرید اقدام کردم و این تخفیف برداشته شد. از اونجایی که من فقط با شیوه آموزش شما ارتباط برقرار می کنم امکان داره کد تخفیف یا تخفیف ویژه دیگه ای هم بگذارید تا بتونیم این مطالب رو با هزینه کمتر تهیه کنیم. بخصوص برای کسانی که دوره های مشابه مانند اکسل رو قبلا تهیه کردند . با تشکر
ثبت نظر 1399-07-27 بهروز
سلامخدمت اساتید گرامی دوره جامع اکسس را می خواهم خریداری کنم پیغام خطا ( مبلغ درخواستی شما بیشتر از سقف تعیین شده می باشد ) لطفأ بررسی بفرمائید .ممنون از زحمات شما
ثبت نظر 1400-02-28 حداد
سلام استاد میخواستم در باره منابع ماکرو نویسی در اکسس راهنمایی کنید متشکرم
ثبت نظر 1400-10-17
دوره جامع اکسس 2013 از آقای فرزام خیلی خوب و لازم و کافی توضیح میدهد. روش پروژه محور هست و خیلی جالب است . البته هر فایل را باید مجزا دانلود کرد اگر میشد یکمرتبه دانلود کرد خیلی بهتر بود دوم اینکه اگر کیفیت ویدیو ها بالاتر بود ، باز هم مزیت کار شما بالاتر بود خدا قوت و پیشرفت بیشتر برای تان آرزو دارم و در ادامه هم برنامه نویسی پیشرفته را هم تهیه خواهم کرد.
ثبت نظر 1400-11-29 Hosein Delkhah
باسلام خدمت دوستان . من 16 سال هست با نرم افزار آفیس کار میکنم ولی وقتی این دوره را خریداری کردم اینقدر نکات جدید یاد گرفتم که تمام دوره های دیگر آقای فرزام را نیز خریدم . آموزش های ارائه شده بسیار کاربردی و مورد نیاز هر ارگان و شرکتی می باشد.با تشکر از شما سایت خوب فردانش بالاخص جناب مهندس فرزام عزیز. موفق و سربلند باشید.
ثبت نظر 1401-02-13
سلام و دورد. بسیار بسیار مفید و عالی بود. من که کلی کیف کردم اصن دیدم نسبت به اکسس عوض شد. جناب مهندس فرزام واقعاً عالی آموزش می دید. سپاس
ثبت نظر 1401-07-07 فنائی
با سلام و عرض ادب فنائی هستم دوره جامع آموزش اکسس را از شما خریداری کردم . نحوه آموزش جنابعالی بسیار عالی و قابل فهم است . بنده چند سالی بود به خاطر اینکه در یک واحد بایگانی اسناد مشغول به کار هستم نیاز به یک بانک اطلاعاتی داشتم لذا بصورت غیر حرفه‌ای شروع به یادگیری از کتاب و سایتهایی که آموزش رایگان داشتند نمودم و در آخر کارم به جایی رسید که از آموزش ‌های یوتویب کدها را کپی و با انجام تغییراتی یک بانک اطلاعاتی می‌ساختم بدون اینکه بفهم اصول و مفهوم آن چیست و در اکثر اوقات به Error و Bag برمیخوردم که واقعا وقتم را در این چند سال تلف کردم تا اینکه با سایت شما آشنا شدم و انشاءالله میخواهم بصورت حرفه‌ای با خرید آموزش‌های جنابعالی شروع به یادگیری نمایم . پیروز باشید.
ثبت نظر 1401-11-23 امین رضا
سلام و روز بخیر خدمت استاد فرزام عزیز ممنون بابت آموزش کاربردی و خوب تون استاد سوالی داشتم برای ذخیره نکردن تغییرات از دستور me.undo استفاده کردین. این دستور رو اجرا کردم و متوجه شدم فقط آخرین تغییر undo میشه سایر تغییراتی که در فرم لحاظ میکنم ذخیره میشه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که چطور کلیه تغییرات رو کنسل کنیم تا ذخیره نشه با تشکر از شما
ثبت نظر 1401-11-23 Saeed Hosseinifar
سلام ، من دوره جامع آموزش اکسس را خریداری کردم و از نحوه آموزش مهندس خیلی راضی هستم ولی موردی که از اول دوره ذهن من را مشغول کرده ، این است که منظور مدرس از عناوین کد کالا و کد نوع کالا چه است و ای کاش یک مثال عملی برای آن درج می کردند تا به جای کلمات کلی نوع ۱ و غیره ذهن از تشویش در آید . این موضوع شاید از نظر بعضی افراد مضحک باشد ولی واقعا فکر من را مشغول کرده ، به طوری که در کل دوره موفق به قانع کردن خودم نشدم ، اگر پاسخ دهید سپاسگزارم. ایمیل بنده shosseinifar@gmail.com
ثبت نظر 1401-12-02 Saeed Hosseinifar
با عرض سلام خدمت استاد گرامی ، خواستم عرض کنم که کد نویسی در اکسس و یا هر نرم افزار دیگری بسیار کارگشا است ولی وقتی ندانید که دستورات برنامه کدام است ، صرف انجام طوطی وار مواردی که در طول آموزش مطرح نموده اید ، نمی تواند کمک زیادی به اجرای برنامه نماید چرا که ما نیازمند انجام دانش استفاده از دستورات برنامه نویسی هستیم . بنده این برنامه خریداری کردم چرا که نیاز داشتم یک پروژه کامل را انجام دهم ولی دروس پایان آموزش بطور سریع و به نظر من ناقص طرح شده است و شما را به نتیجه ای که عنوان آموزش بیان نموده است رهنمون نمی کند . از این دوره می توان به گزارشی کلی برای تعداد صدور فاکتور ها توسط هر کاربر رسید ولی نمی توان فاکتوری را که مربوط به خرید هر بار مشتری است و به طور مجزا قابل چاپ باشد ، بدست آورد . سوال دیگری که من نیاز دارم بپرسم ان است که کالا ها صرفا تعدادی نیستند بلکه وزن نیز در فروش کالا مطر می باشد . که من با انجام تنظیات فرم هم نتوانستم فیلد را طوری تنظیم کنم که عدد اعشاری را گرد ننماید . لطفا راه کار آن را بیان کنید . ممنون